11 Aralık 2007 Salı

Basın Açıklaması: Vega & Bekir



Orta saha oyuncumuz Bekir Ozan Has ile Venezuella`lı file bekçimiz Renny Vega Özlüce Tesislerinde basın mensuplarının sorularını yanıtladılar.
Bekir Ozan Has Beşiktaş maçı ile ilgili olarak şunları söyledi. "Maçtan önce taraftarımızla birlikte atmosfer çok güzeldi. Aslında maça çok iyi hazırlanmıştık. Kazanmak amacıyla sahaya çıkmıştık. Maça kötü başladık. Bir türlü istediğimiz oyunu sahaya yansıtamadık.İlk yarı özellikle iyi bir maç çıkartamadık. İkinci yarıda ise maçın en kritik noktası Veli ile girdiğimiz pozisyondu. Belki o pozisyon gol olsaydı belki maç bizden yana olacaktı. Ama o top döndü bizim kalemizde gol oldu. İyi oynamadığımız bu karşılaşmadan 1 puanla da ayrılabilirdik ancak olmadı." dedi.
Sezonun bitmesine 2 hafta kala, ligin ilk yarısını en az puan kaybıyla tamamlayıp rahat bir konumda bitirmek istediklerini söyleyen Bekir " Hocamızın 22-23 puan hedefi vardı. En kötü 22 puan yapıp ligi daha rahat bitirmek istiyoruz. Her iki maçıda kazanabilecek güçteyiz. İnşallah başarırız. Kayseri gerçekten her takımın çekinerek gittiği bir deplasman. Bu hafta iyi çalışıp, oradan istediğimiz sonuçla dönmek istiyoruz" dedi.
Venezuella`lı file bekçimiz Renny Vega iyileşmek üzere olduğunu söyledi. Vega " İstanbul`da ki doktorum benim 6 hafta sonra maça çıkabileceğimi söylemişti. Bu maçta hazır değildim inşallah önümüzdeki maça yetişip forma giymek istiyorum. Takım son haftalarda çok iyi gidiyor. Yavuz`un performansı çok iyi. Beşiktaş maçı için hazır olmadığımı hocamıza söylemiştim. Eğer hazır olmadan Beşiktaş maçında görev alsaydım, Yavuz`a büyük haksızlık yapmış olurdum. Türkiye`de sadece 3 ay oynayabildim. Biran önce iyileşip takıma katkılı olmak istiyorum. Bursaspor`da 3 yılllık sözleşmem var. Burada çok memnunum. Tabi kulüp isterse burada kalmayı seve seve isterim. Bursa`ya alıştım. Ancak performansımdan memnun kalınmayarak başka takıma gönderilmek istenirsem bunu da anlayışla karşılarım. " dedi.

Hiç yorum yok: