9 Ocak 2008 Çarşamba

Bursa,Tribün ve Bayanlar


Bursaspor'un yıllardır düzelmeyen başarı grafiğine rağmen, her sene tribünlerde artan bayan taraftar sayısı dikkat çekiyor. Forma, kaşkol ve bayraklarıyla tribünlere akın eden bayan taraftarlar, Bursaspor'un en büyük destekçileri arasında yer alıyor.
Turkcell Süper Lig'in ilk yarısını 19 puanla 14. sırada tamamlayan yeşil-beyazlı oyuncuları bayan taraftarlar bir an olsun bile yalnız bırakmıyor. Türkiye'de örnek olacak birçok projeye imza atan Bursaspor'un ateşli taraftar grupları ise bayan taraftarların tribünlere renk kattığını söylüyor. Forma, kaşkol ve bayrakları ile her hafta sonu Atatürk Stadı'ndaki yerlerini alan bayan taraftarlar, maç sonuna kadar bir an bile olsun desteklerini takımlarından ayırmıyor. Taraftar grupları ile birlikte hareket eden bazı bayan taraftarlar ise şarkı ve tezahüratlarla takımlarına olan bağlılıklarını gösteriyor. Bursaspor'un, şehri birleştiren ortak bir nokta olduğunu belirten Bursaspor'un bayan fanatikleri, "Oturduğumuz ve yaşadığımız şehrin takımını sevmek zorunda hissediyoruz kendimizi. Bazen 'bayanlar futboldan ne anlar' diyorlar. Ancak biz her maç tribünlerdeki yerimizi alarak bayanlarından futbol aşığı olabileceğini gösteriyoruz. Bursaspor tüm Türkiye'nin aşık olduğu bir Anadolu takımı. Bu takımda birçok yenilikler yaşanmaya başladı. Bunlardan birisi de bizim tribünlerde bulunmamız. Sayımız ilerleyen günlerde giderek artacaktır. Biz Bursaspor'u çok seviyoruz. Bu takım için elimizde gelen ne varsa yapmaya hazırız" dedi. Bazı bayan taraftarlar ise kocalarıyla birlikte maçları seyrediyor. Bir bayan taraftar, "Eşime, 'beni bu akşam yemeğe götür' dedim. O da beni maça getirdi. Aslında ev stresinden kurtulmamız için uygun bir ortam. Eşim beni de Bursasporlu yaptı. Ben de artık koyu bir taraftar oldum" şeklinde konuştu. Bayan taraftarların yönetimden en büyük isteği ise bayan tuvaletlerinin artırılması.

Hiç yorum yok: